http://carina-af-carlstad.blogspot.com/


En ny blogg som handlar om mitt skapande...ska bli kul! Varmt Välkomna!

(Jag kommer även att fortsätta med denna blogg.)


http://carina-af-carlstad.blogspot.com/



Tack!




Nu är jag tillbaks!
Sådär är det ibland, att tiden inte riktigt räcker till..men nu är jag här igen! Kul!
Först vill jag tacka alla med ett födelsedags brev. Jag har fyll 60 år och har blivit så fint uppvaktad. 

Tusen Tack!!!

Kl är 02.20, natt till söndag den 11 april och jag har just kommit hem från en fantastisk, helt underbar och oförglömlig 60 års fest! Min bästa födelsedag någonsin och det vill ju inte säga lite eftersom jag har upplevt 59 stycken tidigare!

Nästan alla var där, hela min fina familj, med allt vad det innebär. Den har vuxit och är härligt stor nu med barn, barnbarn, syskon, syskonbarn,deras respektive!

Tyvärr fattades några, men i mitt hjärtat fanns de med.

Jag har haft så fin hjälp av Annalotta, Charlotta o Peter, Jonas, Rebecka och min kära Mamma. Dom har hjälpt till så maten blev lagad och tårtor bakade, dukning, bords placering, placeringskort som Lotta så fint skrivit på ( hon har just avslutat en kalligrafikurs), de har skrivit sånger och diverse texter.

Trött och lycklig går jag och Lovis nu till sängs.

 

Nu är det söndag och jag har sovit gott, vaknat lycklig och varit och städat det sista efter min fina fest!

 

På festen ställde alla upp och gjorde den till vad den blev. Några höll spontana tal, någon berättade historier, någon hurrade, någon skålade, några sjöng, några spelade gitarr, någon kastade pappers flygplan, någon erbjöd sej att vara en god lyssnare, ifall någon behövde prata av sej, någon höll ett tal...till sej själv, haha, någon höll ett tal till sin blivande svärfar om att en sådan här fest vill han ha när han gifter sej, hihi, några bytte stolar med varandra, då de tyckte att de var vingliga, osv, osv, jag har skrattat denna kväll så min hals är alldeles hes nu!

 

Jag har fått så fiiina blommor, pinnar, fina kort med vacker text, massa sms och mail från så många kära, stort Tack till er alla!

Ett Varmt Tack till Majlis, Birgitta och Gunlög, mina kära mostrar! Blommorna var och är så fina! En helt fantastisk bukett av rosa liljor!

Ett stooort fång blev det av alla tulpaner tillsammans, från mina kära vänner och familj! Så vackert är det!

 

Jag är så tacksam och glad över att jag har er alla och i mitt hjärta finns ni!

 

Nu är en ny tid och jag ska ägna mej mer åt mitt skapande.

Har även en ny blogg där jag kommer att lägga in mina skapade alster.

Adressen är http://carina-af-carlstad.blogspot.com/

Det kommer att bli så kul och inspirerande!

 

Jag är så glad och Tusen Varma Tack från djupet av mitt hjärta till ALLA ER!!!

 

Stor KRAAAAM från Carina

 

 

 

 


RSS 2.0