http://greenskyandpinkclouds.blogg.se/ skrev så ...



här fint på sin blogg i går efter att ha besökt venissaget...

På vernissage....Färgklanger♥



Ja ...i dag var det dags för vernissage på Almars gård
för Färgklanger
det varade mellan 12.00-14.00
och jag hann dit♥

Kom dit lite sent ...men jag hann både beundra ...begrunda .....
och handla
tre stycken presenter till mej
som en sen födelsedagspresent
väl värda att vänta på

de är tillverkade av denna underbara männsika


Carina Petersson
Här nedan ser ni hennes hemsida för smyckena som hon tillverkar

http://carina-af-carlstad.blogspot.com/

Så vackra smycken



Ett sådant här hjärta har jag sedan förrut
och i dag inhandlade jag det här




















och det här



sedan även världens vackraste ring
har ingen bild på den ännu
men ska fixa det om ett tag

Är så adventsfin nu♥
Tack Carina för allt vackert som du gör♥


Tack för allt det vackra som du är♥

Här kommer underbara tavlor som Carina har målat
Har fått lov av Carina att få lägga ut de här bilderna
om nu någon skulle fundera


LOVE

ÄNGELN

LOVE STORY


Jaaaaa......
ni kan förstå att det har varit mycket att titta på
och njuta av
Har lagt in informationen nedanför
om någon skulle vara intresserad.....

♥Catarina♥



Atelje 14 hälsar välkommen till vernissage ”Färgklanger” Almars Gård lördagen den 27 november kl 12:00 – 16:00
(27/11 – 12/12)Lördagen den 4 december kl 14:00
Riksspelman Gert Ohlsson, nyckelharpa och fiolÖppettider på Almars gård:Ons 12 - 18Tor 12 - 18..Fre, lör, sön 12 - 16 Utställare: Calina Eriksson, Forsell Inger, E...dith Jordan, Anna-Karin Holmberg, Vivian Irvall, Kerstin Ling, Carina Petersson, Mi Årling




Tack kära Cattarina för att du kom och att du förmedlat din upplevelse så fint!

Gå in på Catarinas fina blogg:http://greenskyandpinkclouds.blogg.se/  och läs om allt hon delar med seg avv klokskap och kärlek!






Så roligt...





det var på vernissager i dag!
En jämn ström av människor kom och gick. Härligt!
















Tack alla som kom och tack till mina goa ateljékompisar!











Varmt Välkommna till...


Venissage "Färgklanger"




Almars gård lördagen den 27 november kl 12.00 - 16.00.



Vi bjuder på Glögg och pepparkakor.









Res ofta...






att tappa bort sej
är en hjälp att finna sej själv

En del tillfällen
kommer
bara en gång





Fånga dagen!










Att öppna sinnet...













...armarna och hjärtat inför nya saker
är härligt!

Men var kommer rädslan ifrån, att våga göra det...

Ofta är vi osäkra inför nya saker...
men att försöka, gör oss glada och överraskade!

Att våga öppna sinne, armar och hjärta inför nya människor
märker vi att vi är förenade i våra olikheter!

Fråga nästa människa du möter
vad din passion är och
dela dina drömmar med honom/henne!







Allahelgonsdag...








Jag tänder ljus och tänker på dem som gått vidare,
jag tänder ljus och kontemplerar,
jag tänder ljus och känner in,
var och ens egna rum i  hjärtat mitt.

Jag i tänder ljus för de som gått före,
jag tänder ljus för de kära
och minns...







Kära Mamma...fyller 84 år!






Man kan inte tro sina ögon,
öron
eller hinna ikapp henne
när hon är ute och motionerar!
Ja, ni skulle se henne!
Hon går som en ung tös,
lätt i kroppen och
god och vacker som en ängel är hon.



Kära, Kära Mamma stort GRATTIS på 84 års dagen!





RSS 2.0