NYTT 2012!

Så har då ett händelserikt 2011 strax passerat och kommer aldrig mer igen. De sista timmarna kommer jag att fira med min lilla hund Lovis. Lite mat, tända ljus och liten meditation står på schemat i kväll och förstås, det viktigaste en sån här kväll, att göra allt för att Lovis min lilla hund,  ska kunna klara alla smällar och raketer, som så olyckligtvis för alla rädda hundar, måste finnas på nyår och påsk.

Jag gillar att på ett lite lugnt sätt, sätta punkt och möta det nya året med öppet hjärta. Ut med det gamla och in med det nya. Det som är friskt, spännande och nytt.,

Jag ska avrunda och vända blicken framåt. Jag lämnar ett år bakom mig och möter ett nytt år med nyfikenhet. Året som gått har varit fyllt av olika saker, både svåra, mindre svåra och roliga. Precis så som livet är! Jag ska lära mej av det som varit svårt och jag ska tänka på det som varit bra och kul! Vissa saker tar längre tid att vänja sej vid, andra går av sej själv.

 Nu vänder jag allafall blicken mot ett nytt år som ligger som ett oskrivet blad framför mej. Jag vet att det väntar nya förändringar även detta år för mej och jag ska försöka ta emot dem med hjärtat.

Jag önskar ER ALLA

ETT GOTT NYTT ÅR 2012

 

Livet är fint•   om man tar det på allvar•   alltså,   helhjärtat           Livet är fint* om man tar det på allvar*alltså  Helhjärtat










Love you all!


RSS 2.0