Nu kommer hösten....

 

med allt vad det för med sej.

Det kan vara den regniga, blåsiga och kalla hösten och

det kan vara det hösten, som vi har jusst nu, den med

den höga och klara luften och den då vår fina

sol som värmer lite emellanåt, som är så skönt

Jag tycker att när hösten är som den är just nu, känner jag mej lycklig och efter en helt underbart vacker sommar, dessutom!

 

I går var August och jag på loppis. Han köpte pokemonkort kort, en hel massa.

Gissa om han var lycklig.

Nästa gång jag går på loppis, får lillebror Ivar, följa med och handla.

Storkusinen Hampus, kanske också vill följa med.

 

Det är så trevligt att ha barbarnen hos mej. Våra små fina samtal, våra kortspels stunder, våra film stunder och inte minst,, det så mysigt att gå och lägga mej med någon av dom.

Det är då vi samtalar som mest och ligger och skrattar åt både det ena och andra.

Mins när Amanda brukade sova över, så kunde vi nästan inte sova, för allt vi hade att prata om just då. Fint att ha dom små stunderna, som absolut inte är små, utan stora stunder för mej!

 

Jag är så tacksam över så mycket i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0